ΔΡΑΣΕΙΣ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2013-2014
- Τα παιδιά αποφάσισαν, μετά από ενημέρωση πάνω στο θέμα, τη συλλογή πλαστικών καπακιών με απώτερο στόχο την αγορά ενός αναπηρικού αμαξιδίου. Την πρωτοβουλία και εποπτεία των ενεργειών ανέλαβε η καθηγήτρια Ζιώγα Δήμητρα.
- Στο σχολείο επίσης, λειτουργεί πρόγραμμα ανακύκλωσης (χαρτιού και μπαταριών). Από τα παραπάνω φαίνεται η ευαισθητοποίηση των παιδιών σε θέματα κοινωνικά και περιβαλλοντικά.
- Το σχολείο μας έχει επίσης προχωρήσει στην ίδρυση χώρου βιβλιοθήκης. Η δανειστική μας βιβλιοθήκη ενισχύθηκε περισσότερο με τη δωρεά 100 βιβλίων από γνωστό εκδοτικό οίκο. Υπεύθυνη για την οργάνωση και λειτουργία της δανειστικής βιβλιοθήκης είναι η εκπαιδευτικός Ζιώγα Δήμητρα.
- Λειτουργεί χορωδία (2 ώρες την εβδομάδα) και συμμετέχει στις εκδηλώσεις του σχολείου. Η χορωδία, που βρίσκεται υπό την επίβλεψη της καθηγήτριας Μουσικής, Ζιώγα Δήμητρας, χρησιμοποιεί τα εξής μουσικά όργανα: λύρες, μεταλλόφωνα και κρουστά. Σε θεατρική παράσταση που πραγματοποιήθηκε τα Χριστούγεννα, με τη συμμετοχή της χορωδίας φάνηκε και το ταλέντο κάποιων παιδιών στην υποκριτική. Η συνεργασία καθηγητών και μαθητών υπήρξε άψογη.
- Στα πλαίσια των δράσεων είναι επίσης σημαντικό να αναφερθούμε αναλυτικά στην προβολή της ταινίας "Τα παιδιά της χορωδίας" την Ημέρα του Κινηματογράφου καθώς και στην εκπόνηση εργασίας από μέρους των μαθητών, πάντα σε σχέση με τη θεματολογία της ταινίας. Το θέμα της ταινίας ήταν η βίαιη συμπεριφορά παιδιών που δεν μπορούν να ενταχθούν ομαλά στο κοινωνικό σύνολο. Οι μαθητές της Α΄ τάξεως συμπλήρωσαν ερωτηματολόγιο που αφορούσε σε αυτό το θέμα. Οι μαθητές της Γ΄ τάξεως συμπλήρωσαν ανάλογο ερωτηματολόγιο και ασχολήθηκαν επίσης με τον ρόλο της μουσικής επένδυσης στην ταινία. Εποπτεύουσα καθηγήτρια ήταν η Ζιώγα Δήμητρα.
- Σημαντική δράση που γίνεται για πρώτη φορά εφέτος, είναι η δημιουργία σχολικής ιστοσελίδας. Δεδομένης της ιδιαίτερης σχέσης που έχουν οι μαθητές σήμερα με το διαδίκτυο και τις ώρες που αφιερώνουν, σερφάροντας στο διαδίκτυο για έρευνα, διασκέδαση ή πλέον και κοινωνική δικτύωση, οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι ίσως θα ήταν ευκολότερο να τους προσεγγίσουμε μέσα από τον κόσμο τους. Με τον τρόπο αυτό, το ενδιαφέρον τους θα παραμένει αυξημένο και η διαδικασία της εκπαίδευσης θα είναι αποδοτικότερη. Η ιδέα δημιουργίας σχολικής ιστοσελίδας προέκυψε από τη διαπίστωση των παραπάνω δεδομένων και την ανάγκη για προσφορά στην εκπαιδευτική κοινότητα ενός εργαλείου που α) θα διευκολύνει τον εκπαιδευτικό στο δύσκολο έργο του και β) θα προσελκύσει το ενδιαφέρον των μαθητών. Την πρωτοβουλία της συγκεκριμένης δράσης ανέλαβε η εκπαιδευτικός του σχολείου Χρυσούλη Ευφροσύνη.
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012-2013
- Στα πλαίσια του μαθήματος του ΣΕΠ και κατόπιν προσκλήσεως από τη διδάσκουσα καθηγήτρια, Ζιώγα Δήμητρα, το σχολείο μας επισκέφτηκε ο διοικητής του Αστυνομικού Τμήματος Δροσάτου, ο οποίος ενημέρωσε τα παιδιά της Γ΄ τάξης για το επάγγελμα του αστυνομικού. Τέλος, δημιουργήθηκε πορτφόλιο για τον κάθε μαθητή με ερωτηματολόγια, συνεντεύξεις και ενημερωτικά φυλλάδια.
- Στα πλαίσια περιβαλλοντικού προγράμματος οι μαθητές πραγματοποίησαν ανακύκλωση χαρτιού και καθαριότητα στους χώρους του σχολείου. Ακόμη, ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα φροντίδας και καλλωπισμού του σχολείου (ανακατασκεύασαν και έβαψαν παγκάκια και κάδους, επανατοποθέτησαν τους πίνακες και τις αφίσες μετά τον ελαιοχρωματισμό). Τέλος, δημιουργήθηκε μία πλατφόρμα επικοινωνίας (Edmodo), η οποία θα αποτελέσει συνδετικό κρίκο της ομάδας και για τα επόμενα έτη. Την πρωτοβουλία και εποπτεία των δράσεων ανέλαβε η εκπαιδευτικός Ζιώγα Δήμητρα.
- Στις 9 Νοέμβριου, μας επισκέφτηκε ιατρικό κλιμάκιο από το ιατρικό τμήμα του Γενικού Νοσοκομείου Παίδων Αθηνών Αγλαΐα Κυριακού στο πλαίσιο του προγράμματος της Ευρωπαϊκής Ένωσης "Εθνικό Σχέδιο Δράσης για τη Δημόσια Υγεία: Αποτύπωση, Πρόληψη και Αντιμετώπιση της Παιδικής Παχυσαρκίας-Δράσεις για την Άσκηση και την Υγιεινή Διατροφή".
- Έγινε δωρεά δύο προβολέων από το Γερμανικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης (Γκαίτε) οι οποίοι εγκαταστάθηκαν σε δύο τάξεις. Την πρωτοβουλία για αυτή την ευγενική χορηγία ανέλαβε η Σισμανίδου Κυριακή, καθηγήτρια Γερμανικής.